Lech Poznań

Hej!
Właściwie to w środę dostałam autografy piłkarzy Lecha Poznań, dzisiaj też coś dostałam, ale o tym w następnym poście. 
Lech Poznań - polski klub piłkarski z siedzibą w Poznaniu występujący w Ekstraklasie. 
Dostałam 18 kart z podpisami piłkarzy, drużyna zawiera więcej osób. W liście napisałam, że proszę o wszystkich piłkarzy pierwszej drużyny. Może po prostu niektórych nie było, ale wiadomo lepsze to niż nic. Mimo tego z autografów bardzo się cieszę. Dostałam od: 
- Marcin Wasielewski 
- Emir Dilaver 
- Volodymiyr Kostevych 
- Łukasz Trałka 
- Rafał Janicki 
- Nicki Bille Nielsen 
- Jakub Moder 
- Dawid Kurminowski 
- Jasmin Burić 
- Vernon De Marco 
- Lasse Nielsen 
- Radosław Majewski 
- Christian Gytkjaer 
- Matuś Putnocky 
- Kamil Jóźwiak 
- Nikola Vujadinović 
- Darko Jevtić 
- Robert Gumny 
Na odpowiedź czekałam może ok. półtorej miesiąca. Pisałam na adres klubu: 

KKS  Lech Poznań Spółka Akcyjna 
INEA STADION 
ul. Bułgarska 17 
60 - 320 Poznań

Oto one: 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Michał Wiśniewski

Basia Kurdej - Szatan