Cristiano Ronaldo

Witam!
Zaprezentuję wam autograf Cristiano Ronaldo oraz innych członków Realu Madryt. 
Cristiano Ronaldo, właśc. Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro (ur. 5 lutego 1985 w Funchal) - portugalski piłkarz występujący na pozycji skrzydłowego lub napastnika w hiszpańskim klubie Real Madryt oraz w reprezentacji Portugalii, której jest kapitanem.
Cieszę się, że posiadam ten autograf i to jak. Cristiano Ronaldo to mój ulubiony piłkarz. Co jest przykre jest on nadrukowany 😭 Liczyłam na coś więcej, ale mówi się - lepszy rydz niż nic, wiadomo. Autografy innych piłkarzy również. Otrzymałam też list, ale nie będę go tutaj zamieszczać. Autograf niby należy do wymarzonych, ale jest nadrukowany, także myślę, że marzenie nie do końca spełnione. Mimo tego, jestem szczęśliwa ❤ Pisałam na adres klubu.

Real Madrid Santiago Bernabeu Stadium
Avenida de Concha Espina, 1
28036 Madrid
SPAIN



POZDRAWIAM 😎

Komentarze

  1. Gratuluję! U mnie dzisiaj też Ronaldo ale nie nadruk :)

    https://autografymacieja15.blogspot.com/2018/03/20-cristiano-ronaldo.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Gratuluję. Przed chwilą zobaczyłam. Napiszesz na emaila? Mam pytanie. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Michał Wiśniewski

Basia Kurdej - Szatan