Agustin Egurrola

Hej
Autograf Agustina Egurroli.
Agustin Marek Egurrola (ur. 8 września 1968 w Warszawie) - polski tancerz i choreograf pochodzenia polsko-kubańskiego, a także założyciel szkół tańca Egurrola Dance Studio, sędzia międzynarodowy tańca towarzyskiego i tańca nowoczesnego. Wielokrotny mistrz Polski w tańcach latynoamerykańskich i Sauth - American Show Dance. Partnerowała mu tancerka Joanna Szokalska, z którą razem zdobyli 12 tytułów Mistrza Polski oraz wielokrotnie reperezentowali Polskę na Mistrzostwach Świata i Europy. Juror programów Mam Talent! i You Can Dance - Po prostu Tańcz. 
Z mojego poglądu widzenia Pan Agustin znany mi jest z programu Mam Talent! jako juror. Lubię Pana Agustina i nie mam do niego nic złego. Zdobyłam autograf pisząc na poniższego e - maila. Czekałam długo, ale było warto 😉

studio@egurrola.pl


😀

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Michał Wiśniewski

Basia Kurdej - Szatan