Agnieszka Twardowska

Hej
Autograf dostałam w czwartek. Muszę przeprosić, że tego posta nie wstawiłam wtedy, ale niestety - brak czasu. Należy on do Agnieszki Twardowskiej.
Agnieszka Twardowska (ur. 8 stycznia 1993 w Strzelnie) - polska piosenkarka, kompozytorka i autorka tekstów. Uczestniczka piątej edycji programu The Voice of Poland oraz piątej edycji telewizyjnego show Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Laureatka drugiego miejsca w koncercie Debiutów 54 Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu 2017.
Bardzo spodobał mi się występ Pani Agnieszki w The Voice of Poland z piosenką "Stay With Me". Przykro mi  było, że nie wygrała tej edycji, bo moim zdaniem na to zasłużyła. Ale trudno ważne, że teraz robi karierę. Od Pani Agnieszki dostałam też list, własnoręcznie napisany, to bardzo miłe z jej strony, ale wolałabym go tutaj nie wstawiać. W każdym razie bardzo się cieszę ❤  Autograf zdobyłam pisząc do Pani Agnieszki na adres:

Agnieszka Twardowska Management
Manager: Mariusz Szpunar
ul. Ostrobramska 75 C
04-175 Warszawa




(przód)

(tył)

Pozdrawiam!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Michał Wiśniewski

Basia Kurdej - Szatan