Michał Wiśniewski

Hejka 😁
Wiem, wiem już kolejny raz przepraszam, ale niestety muszę - przepraszam, że wczoraj nie wstawiłam tego postu, ponieważ coraz mam mniej czasu na prowadzenie tego bloga. Przejdźmy do autografu, jest on podpisem Michała Wiśniewskiego.
Michał Wiśniewski (ur. 9 września 1972 w Łodzi) - polski wokalista, autor tekstów, lider grup: Ich Troje, Troje, Red Head oraz projektów Spooko i Renia Pączkowska. Założyciel Polskiego Związku Pokera.
Jak już wiecie, autograf jest od lidera zespołu Ich Troje... bardzo lubię ten zespół, więc autograf mnie tym bardziej cieszy. Lubię Pana Wiśniewskiego i jego piosenki, bardzo cenie Pana Michała za najbardziej właśnie jego piosenki 😛 Teraz część notki, w której przechodzę jak zdobyłam autograf, zdobyłam go listownie na adres fanklubu Ich Troje (poniżej adres) wysłałam jedno zdjęcie Pana Michała, które zostało odesłane mi z podpisem i oczywiście wysłałam kopertę ze znaczkiem 😀 Czekałam około półtorej miesiąca. Mam nadzieję, że was to nie znudziło i dotrwaliście do końca, bo przyznam, że trochę się rozpisałam. 😉

Skrytka Pocztowa 1367
40 - 001 Katowice 1


Pozdrawiam!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Basia Kurdej - Szatan