Brigitte Bardot

Cześć Kochani 😎
Zaprezentuje wam autograf Brigitte Bardot.
Brigitte Anne Marie Bardot (ur. 28 września 1934 w Paryżu) - francuska modelka, piosenkarka i aktorka filmowa, później także działaczka na rzecz ochrony praw zwierząt.
O pani Brigitte, można opowiadać cały czas... Szanuje Panią Brigitte za to co robi, w wieku ok. 40 lat (może więcej może mnie trochę) zrezygnowała z aktorstwa dla zwierząt, za to bardzo ją podziwiam. Jestem taka szczęśliwa, że nie mogę się do końca wyrazić co teraz czuję. Autograf jes dla mnie bardzo ważny, może nie wymarzony, ale ważny. Do Pani Brigitte wysłałam kilka zdjęć, kupon IRC, oczywiście kopertę zwrotną i list. Wszystkie 4 wysłane przeze mnie zdjęcie zostały podpisane z dedykacją, z czego najbardziej się ucieszyłam. Mam do was jedynie prośbę, na ostatnim zdjęciu znajduję się dedykacja i przed słowem "Maja" jest jakiś wyraz lecz niestety nie umiem go rozszyfrować, jakby ktoś wiedział co tam jest napisane to proszę o kontakt, byłabym wdzięczna. Adres:

Brigitte Bardot
La Madrague
83990 Saint-Tropez
France









Pozdrawiam 😊

Komentarze

  1. Czy ten kupon IRC jest obowiązkowy? :) Gdzie mozna go kupic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja radzę kupić ten kupon, ponieważ jest większa szansa, że dostaniesz autograf. Ale aż tak "obowiązkowy" chyba on raczej nie jest, bo widziałam u jednego kolekcjonera, że nie wysłał go a dostał odp. IRC można kupić na poczcie głównie na tych większych, IRC pod nazwą kupon międzynarodowy na odpowiedź. Mam nadzieję, że pomogłam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Michał Wiśniewski

Basia Kurdej - Szatan