Małgorzata Ostrowska

Hej Kochani!
Przedstawię wam autograf, którego w ogóle się nie spodziewałam! A należy on do Małgorzaty Ostrowskiej. 
Małgorzata Maria Ostrowska (ur. 2 maja 1958 w Szczecinku) - polska piosenkarka rockowa. 
Dlaczego się nie spodziewałam?! Dlatego, że jak próbowałam znaleźć adres itp. poprostu kontakt aby zdobyć ten autograf, nie mogłam nic z tych rzeczy znaleźć. Większość kolekcjonerów ma go z wymiany, jak dobrze pamiętam. W końcu weszłam na jej oficjalną stronę internetową, w zakładkę kontakt, gdzie znalazłam e-mail do Pani Małgorzaty (przynajmniej był tak podpisany) zaryzykowałam, napisałam do niej prośbę kilka dni temu. Myślałam: ale, i tak pewnie nie dostanę...
Jak się okazało, przyszedł. Bardzo, bardzo się cieszę z jej autografu. Możecie też spróbować do niej napisać 😉

m2.ostrowska@gmail.com 


Do następnego postu! 😎

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Michał Wiśniewski

Basia Kurdej - Szatan