DJ Antoine

Hej! 
Dzisiaj otrzymałam autograf od DJ Antoine'go. 
DJ Antoine, właść. Antoine Konrad (ur. 23 czerwca 1975) - szwajcarski DJ i producent tworzący muzykę house i electro, pochodzi z miasta Bazylea. 
Cieszę się bardzo, że posiadam ten autograf, ponieważ bardzo lubię tego DJ'a. Mimo iż, nie słucham jego muzyki, autograf jest dla mnie bardzo ważny. To mój 2 autograf od zagranicznego artysty. Autograf złożył na karcie, nie jestem pewna co do rozmiaru, ale wydaje mi się, że 13x18. Koperta była też bardzo ciekawa, bo nie zwyczajna, na kopercie znajdowało się jego zdjęcie. Zdobyłam go poprzez formularz kontaktowy na jego oficjalnej stronie. Czekałam około 3-4 tygodni, nie aż tak długo 😉 
A oto on: 


Pozdrawiam 😊

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Michał Wiśniewski

Basia Kurdej - Szatan