Jurek Owsiak

Siemanko!
Dzisiaj dostałam autograf od Jurka Owsiaka.
Jerzy Zbigniew Owsiak, Jurek Owsiak (ur. 6 października 1953 w Gdańsku) - polski dziennikarz radiowy i telewizyjny, showman, działacz charytatywny i społeczny. Założyciel i prezes Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej pomocy, pomysłodawca i organizator corocznego finału WOŚP oraz Przystanku Woodstock.
Kiedy wróciłam ze szkoły myślałam, znowu nic nie będzie... a jednak! Mama powiedziała, że dostałam jakiś list, ale w innej kopercie, nie białej. Od razu wiedziałam od kogo one jest :D Autograf jest z dedykacją, dostałam również gazetkę, książkę itp. o właśnie fundacji WOŚP. Jestem bardzo szczęśliwa z autografu 😊 Aby zdobyć autograf Pana Jurka, należy napisać do niego na maila:

wosp@wosp.org.pl

*Karteczka na kopercie zakrywa mój adres.




Wypchanych skrzynek !

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Michał Wiśniewski

Basia Kurdej - Szatan