Steve Hackett

Cześć!
Na początku chciałam was przeprosić, że pierwszy autograf, który się pojawił, nie znajdował się natychmiast na blogu, to było spowdowane dużym brakiem czasu, lecz jednak udało mi się to wszystko ogarnąć. W tym czasie przyszło mi już kilka nowych autografów, pierwszym z nich jest, jak sam tytuł mówi Steve Hackett.
Steve Hackett (ur. 12 lutego 1950 w Londynie) - angielski gitarzysta rockowy i klasyczny, znany m. in. z występów grupami Genesis i GTR oraz kariery solowej. Jest starszym bratem fllecisty Johna Hacketta.
Z prośbą o ten autograf napisałam jeszcze w lutym, ale dostałam wiadomość, że Pan Steve jest w trasie koncertowej, a jak wróci to wyślę mi swój autograf, Pan Steve jak pisało w wiadomości wróci dopiero w kwietniu, jest kwiecień, jest autograf. Dostałam go z dedykacją co mnie bardziej ucieszyło. Aby zdobyć autograf poniżej, należy napisać na e-maila.

info@hackettsongs.com


Myślę, że w najbliższych dniach pojawi się kolejny autograf 😉

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Michał Wiśniewski

Basia Kurdej - Szatan